THE DAY IN TEXT

Idag efter skolan gick jag hem till Emma eftersomjag inte hade någon  nyckel, men vi han inte vara där så länge föör 15 minuter senare så ringde tuss och frågade om vi ville gå ner till badet och träffa henne, Elin, Oskar och Oliver så vi ba visst.

Sen när vi kom dit typ snacka vil lite? och typ gungade haha sen så bestämde vi oss för att bada ? cp vi är asså skiiiiiiiiiiita kallt. Men det var bara Tuss och jag som vågade bada och det kändes som jag skulle svimma för det var så fucking kallt omg! aja kan lägga upp bilder sen för jag har inga bilder det var min kompis som tog med sin mobil. Men ni får bilder från när jag kom hem som solen var jätte stark

INTE SÅ BRA BILDER MEN ENDÅ

Kommentarer
Anonym

Hej snygging! Allt bra med dig? haft en bra start på denna veckan :D? KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/

2012-04-17 23:36:18